Запуск комплексу адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна» в ЦНАПах Закарпаття анонсували днями на брифінгу в обласній військовій адміністрації.
Як поінформували у Закарпатській обласній військовій адміністрації, заступниця міністра у справах ветеранів України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Тетяна Калита зауважила, що для військових та членів їхніх сімей це механізм максимально простого отримання послуг, які гарантує держава і які розробляють на місцях.
«Маємо подбати про те, щоб наші захисники, котрі повертаються з передової, могли скористатися потрібним сервісом якісно, швидко й без черг. Для цього в центрі працюватиме фахівець, який буде закріплений за напрямком роботи з військовослужбовцями та їхніми близькими. Він передаватиме інформацію від відвідувача тому чи тому надавачу послуг. Завдяки сервісу “Я – ветеран” вдасться уникнути черг і прискорити процес отримання допомоги», – наголосив заступник голови Закарпатської ОВА Олександр Пацкан.
За його словами, вже зараз триває робота з ЦНАПами: від них збирають інформацію щодо того, за якими послугами найчастіше звертаються військові. Надалі це дозволить визначити перелік найбільш необхідних сервісів і підписати меморандуми з надавачами.
З десяток послуг у межах сервісу «Я – ветеран» планують запустити ближче до осені.
Нагадуємо, як повідомлялося раніше, На Закарпаття їде Уповноважений ВРУ з прав людини: відомо навіщо
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Угорщина блокує виділення 20 мільярдів євро для української армії
Підтримайте «НАШУ СПРАВУ», приєднуйтесь до нас у мережі — читайте цікаві новини на FACEBOOK, в TELEGRAM та ІNSTAGRAM