Мукачівці обурені тим, що у центрі міста навпроти світлин загиблих бійців встановили рекламу магазину аксесуарів.
Магазин AVL Fashion Laboratory на сіті лайті пропонує відвідувачам святкові знижки до 70%, а поряд знаходиться реклама житлового комплексу.
На ситуацію звернув увагу депутат міської ради Юрій Кравчук.
«Дзвонять мені обурені мукачівці: “Напис “Святкові знижки” на фоні загиблих Героїв – це вже верх святотатства! “Я, звичайно, позитивно ставлюся до рекламників, бо реклама – рушій бізнесу. Але, колеги, думаю, що асоціативний ряд явно не на користь рекламодавця, тому порекомендуйте, будь ласка, замовнику інше місце», – пише він.
Активіст Володимир Горішняк також виказує невдоволення виглядом центру міста:
«Ще один наочний і дуже переконливий аргумент на користь того, що у цьому місті зараз відбувається тотальний апогей якогось неперевершеного цинізму, відвертої дурні і жодного уявлення про те, що є речі, які жодним чином несумісні одне з іншим.Новорічна ялинка, стели зі світлинами загиблих, рекламні оголошення про якісь “святкові” знижки, нарешті, ще одна стела в пам’ять про загиблих… “Все змішалося в домі… ” Маскарад суцільної божевільні!»
Мукачівець Олександр Сахнов вважає, що на цьому місці доречніше було розмістити інформацію про донат для військових або інформацію про дітей загиблих воїнів, яким можна допомогти.
Помічник депутата міської ради Вадим Дудчук вважає, що така реклама біля фото загиблих виглядає «м’яко кажучи, специфічною.
«Є таке поняття – “контекст”, і в цьому випадку його не дотримано від слова “зовсім”, – каже він.
Читайте також: У Мукачеві водій таксі відмовився везти жінку із інвалідністю